De ce intarzie expedierea unui colet

No Comments| Fără categorie | |
post-featured-image

Se spune ca un prestator de servicii poate fi catalogat dupa numarul de plangeri sau de recenzii negative. De obicei, cand totul decurge bine, oamenii o iau ca atare si nu isi dau seama de diferenta, pana cand, inevitabil, apare si o situatie atipica.

Ne place sa mentinem totul la cote transparente si cei care colaboreaza cu noi sunt instiintati de regula despre posibile situatii ce vor intarzia expedierea. Sunt factori ce nu depind de noi neaparat.

De ce intarzie curierul o livrare

  • Conditii meteo

Sunt cateva situatii extreme, uneori masuri de precautie luate, motiv pentru care sunt intarziate serviciile noastre.

  • Un rush hour

Vorbim despre un volum de cereri foarte mare, intr-un timp scurt. Sunt si acestea situatii mai rare, dar cand se intampla genereaza intarzieri. Pot fi de altfel si situatii exceptionale locale, accidente care ne provoaca sa gasim rute alternative pentru a ajunge la destinatie.

  • Perioade aglomerate per sezon

De regula dupa Black Friday, inainte de Craciun sau in perioada lunii martie suntem asaltati de cereri. Volumul de colete este mai mare, asadar indemnam pe cei interesati sa nu intarzie cu plasarea unor comenzi.

  • Probleme tehnice

Aici includem uneori probleme ce tin de noi, dar sunt si altele. Orice situatie ce nu ne permite sa generam un AWB sau un accident in trafic al unui curier sunt motive pentru care pot exista intarzieri. Rare, dar care se pot intampla.

  • Zile libere legale

Uneori si daca am functiona nonstop nu am putea face fata cererilor. Sunt zile libere si programul de functionare face ca uneori livrarea sa fie amanata. Mentionam si pentru cei care apeleaza la serviciul cu livrare in aceeasi zi si ca acest lucru va fi posibil in functie de ora de predare a coletului.

!!! Atentie la completarea datelor privind expedierea !!!

 

Un alt motiv pentru care un colet ajunge mai tarziu la destinatar este legat de incorectitudinea datelor sau lipsa unor detalii care sa faca posibila gasirea destinatarului. Daca nu exista optiune de a gasi destinatarul, acesta nu raspunde nici la telefon spre exemplu, coletele se intorc in depozit si in 5 zile lucratoare ajung inapoi la expeditor.

Inainte de invinui pe curier – ce-i drept, trebuie sa gasiti in cineva un vinovat, nu-i asa? – solicitati ajutorul nostru, asistenta din partea operatorilor nostri pentru a lamuri statusul unei comenzi, daca nu sunteti lamuriti in functie de ceea ce AWB-ul va notifica. Detalii in cadrul paginii noastre, https://www.e-livrat.ro/.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizăm modulele cookie pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin acceptarea că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.